درباره وبلاگ

و تو ای آنکه در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بوده ای و اکنون در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه بشریت ، پای به سیاره زمین نهاده ای ، نومید مشو که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه خون توست و انتظار می کشد تا تو زنجیر خاک از پای اراده ات بگشایی و از خون خود و دلبستگی هایش هجرت کنی و به کهف حسین لازمان و مکان ملحق شوی و فرا تر از زمان و مکان ، خود را به قافله سال شصت و یکم هجرت برسانی و در رکاب امام عشق به شهادت رسی .
آرشيو مطالب
لينك همراهان
پيوندهاي روزانه
امكانات
طراح قالب
اين قالب توسط امام زادگان عشق ویرایش شده.
به نام خدا

استغفرک من کل ذنب

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْتَغْفِرُكَ مِنْ كُلَّ ذَنْبٍ قَوِىَ عَلَيْهِ بَدَنى بِعافِيَتِكَ،

پروردگارا ! طلب بخشش مى‏كنم از هرگناهى كه در اثر سلامتى كه به من دادى بر آن گناه نيرو گرفتم

اَوْ نالَتْهُ قُدْرَتى بِفَضْلِ نِعْمَتِكَ،

و بوسيله نعمتهاى تو بر آن  گناه، توانمند شدم

اَوْ بَسَطْتُ اِلَيْهِ يَدى بِسابِغِ رِزْقِكَ،

و يا در اثر فراوانى روزى به گناهان جرأت يافتم

اَوْ اِتَّكَلْتُ فيهِ عِنْدَ خَوْفى مِنْهُ عَلى اَناتِكَ

و به هنگام ترس از گناه به مهلتى كه به من داده بودى تكيه زدم

اَوْ اِحْتَجَبْتُ فيهِ مِنَ النّاسِ بِسِتْرِكَ،

و يا در سايه پرده پوشى تو، گناهم را از مردم مخفى كردم

اَوْ وَثِقْتُ مِنْ سَطْوَتِكَ عَلَىَّ فيهِ بِحِلْمِكَ،

و از قهر و غضب تو، به حلم و بردبارى تو خاطرجمع شدم

اَوْ عَوَّلْتُ فيهِ عَلى'كَرَمِ عَفْوِكَ

و بر كرم و بخشش تو دل بستم

قو علی خدمتک جوارحی


ترکش پست

غروب آفتاب

مشهد شمس الشموس

خنکای حرم

صدای نقاره خانه

آرزوست

نويسنده: آرمان تاریخ: موضوع: لینک ثابت
عناوين آخرين مطالب ارسالي